Friday, 14 January 2011 11:12
(2.67 basert på 248 stemmer)
 

Kampanjer fra Bredbandsguiden.no

399

Kommentarer

| Skriv en kommentar
Etter å ha vært Telenor-kunde i mange år, ble dette en nedtur! Ustabilt! Har dessverre bundet meg i ett år...
6 år siden av Anne Jorunn
Bestilte 16/1 hjemme og linja leverer i snitt 12/0.8. Det mange ofte glemmer når de klager på hastighet er at leverandørene leverer _opptil_ 16/1. Problemet mitt var at jeg ikke kunne sende epost med min egen SMTP. Dette løste de ved å gi meg bedrift-rettigheter når jeg kunne sannsynliggjøre at min kunnskap var god nok. Dette kaller jeg bra service og en fin evne til å møte kunden der kunden er. Skal jeg plukke på noe er det den generelle hastigheten opp på nettet. Den burde klart vært vesentlig høyere enn 1/16-del av nedlastingshastigheten, 1/4 hadde vært greit, tenker jeg. Dersom leverandøren leverer vesetlig lavere enn avtalt kan man nedgradere hastigheten slik at den er mer i tråd med det man faktisk får.
6 år siden av Richard
Har 20 i hastighet, men ved siste måling viser den kun 11. Her må det gjøres noe slik at vi får det vi betaler for.
6 år siden av Bjørn Bekken
Jeg må ringe Eidsiva med noen mnd. mellomrom pga, de justerer ned hastigheten. etter santalen er alt i orden igjen i noen mnd.
7 år siden av Jørgen Rønningen
Har hadt Eidsiva bredband siden 2005, og med få problemer. Etter arbeid på telefonlinjen har modemet problemer med å koble opp, og med kun 20% av normal hastighet. De vil gjerne bytte modemet, men forlanger at jeg skal betale for det, eller inngå ny 12 mnd bindingstid. De har endre vilkårene i april, uten å informere. Dårlig kundehåndtering!
7 år siden av Tor Arne Skålvik
God og stabil hastighet, hyggelig og rask kundeservice.
7 år siden av Sverre Holm

Bredbåndstest.no © 2011 Stortorvet 10, 0155 Oslo.

Følg bredbåndstest på FacebookFølg Bredbåndstest på Twitter

Feedback

Penger online: lannorge.com